
Oczyszczacz powietrza LEITZ TRUSENSE Z-2000 do 35M2 z czujnikiem sensorpod /2415113EU/
Opis
Oczyszczacz powietrza LEITZ TRUSENSE Z-2000
- Nowoczesny oczyszczacz powietrza, który łączy w sobie naukę, technologię i styl
- Poczuj różnicę, jaką daje zastosowanie technologii teledetekcji, dwóch strumieni przepływu powietrza i systemu filtracji DuPont.
- Czystsze powietrze w miejscach, gdzie jest ono najbardziej potrzebne
- Umieszczony z dala od oczyszczacza czujnik SensorPod monitoruje jakość powietrza w całym pomieszczeniu, aby zoptymalizować dostarczanie czystego powietrza w Twoim otoczeniu
- Urządzenie reaguje na wskaźniki odczytywane przez czujnik SensorPod i automatycznie dostosowuje do nich prędkość wentylatora
- Oczyszczacz Leitz TruSens na bieżąco przekazuje informacje o jakości powietrza w pomieszczeniu - na podświetlanym pierścieniu ukazują się wartości liczbowe oraz odpowiednio przypisane do nich kolory wskazujące na dobrą, umiarkowaną lub złą jakość powietrza
- Aby dystrybucja świeżego powietrza była skuteczna i przyjemna dla użytkownika, technologia PureDirect wykorzystuje dwa strumienie przepływu powietrza - zapewniając bardziej efektywne jego rozprowadzanie
- Filtr 360° DuPont HEPA wychwytuje zanieczyszczenia, gazy oraz zapachy LZO (lotne związki organiczne) ze wszystkich kierunków. Światło UV zabija zarazki i bakterie, które dostały się do filtra.
- Nowoczesne wzornictwo, elegancki panel dotykowy i zintegrowany uchwyt sprawiają, że oczyszczacz niezauważalnie wtapia się w otoczenie
- Wymiary (S x W x G) 230 x 560 x 230 mm
- Wymiana powietrza 2 razy na godzinę 35 m2
- Wymiana powietrza 4 x 60 minut 17 m2
- Wymiana powietrza 5 x 60 minut 14 m2
- Typ czujnika jakości powietrza PM 2,5 / PM 10
- Wskaźnik AQI Wyświetlacz numeryczny i kolorystyczny
- Tryb Auto
- Tryb ściemniania
- Tryb Nocny
- Zasilacz 220-240V 50/60Hz
- Moc 28
- Wlot powietrza 360°
- Waga 4100 g
- Kolor Biały
- Kod producenta 2415113EU
Opinie o produkcie (0)



Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne), które przeszły proces moderacji. Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.