Najpopularniejsze, sztywne folie błyszczące chronią zalaminowane dokumenty przed uszkodzeniami i pozwalają na przygotowanie atrakcyjnej prezentacji.
Folia do laminowania dokumentu to dwa arkusze folii ze zgrzanym brzegiem.
Na opakowaniu może pojawić się oznaczenie np. 2×100 mic.
Oznacza to, że każdy arkusz folii ma grubość 100 mic.
Właściwy dobór rozmiaru folii laminacyjnej do wielkości dokumentu zapewni piękną laminację, zapobiegnie marszczeniu się folii i zniszczeniu laminowanego dokumentu.
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne), które przeszły proces moderacji. Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Zaloguj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (InPost Paczkomaty) już od 199,00 zł.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne), które przeszły proces moderacji. Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.