Materiały i artykuły biurowe są niezbędne do sprawnej pracy w biurze. Bez nich organizacja dokumentów i codzienne zajęcia za biurkiem są bardzo utrudnione. Wyobraźmy sobie łączenie dokumentów bez zszywacza lub spinaczy biurowych, brak nożyczek w biurze, czy pinezek. Dzięki tym i innym materiałom i artykułom biurowym zadbasz o porządek na swoim biurku i w dokumentacji. W końcu nic tak nie rozprasza, jak nieporządek w miejscu pracy! Zapraszamy do udanych zakupów artykułów biurowych z naszej oferty. 

Dziurkacz Leviatan 420, czarny, 20k Dziurkacz Leviatan 420, czarny, 20k
Producent: LEVIATAN
Cena:

39,35 zł

Cena netto: 31,99 zł

szt.
zobacz więcej
Gumki recepturki 140x1,5x4mm dł. 22cm LEVIATAN /110773/ Gumki recepturki 140x1,5x4mm dł. 22cm LEVIATAN /110773/
Producent: LEVIATAN
Cena:

33,15 zł

Cena netto: 26,95 zł

szt.
zobacz więcej
Rozszywacz SR 45T mix kolorów Rozszywacz SR 45T mix kolorów
Producent: PANTA PLAST
Cena:

5,99 zł

Cena netto: 4,87 zł

Taśma klejąca 18mm x 30m D.RECT transparentna 1szt. /009042/ Taśma klejąca 18mm x 30m D.RECT transparentna 1szt. /009042/
Producent: LEVIATAN
Cena:

2,35 zł

Cena netto: 1,91 zł

szt.
zobacz więcej

Artykuły biurowe — zaopatrz się w niezbędne artykuły do biura!

W każdym biurze i w firmowej szufladce dobrze mieć zapas artykułów biurowych, które są często używane podczas codziennych czynności. Kleje w płynie, gumki recepturki, kasetki ze zszywkami oraz stałe produkty typu dziurkacz, a nawet identyfikatory dla pracowników. U nas kupisz nawet ilości hurtowe lub złożysz zamówienie indywidualne. Pomoc artykułów biurowych jest nieceniona, ale gdy ich zabraknie wiele czynności w biurze wydłuża się lub praca staje w miejscu. Warto zrobić solidny zapas materiałów biurowych, by nie stresować się nagłym brakiem zszywaczy lub klipsów. Klipsy biurowe pomogą w łatwy sposób lepiej i bardziej przejrzyście zorganizować dokumenty. 

Artykuły biurowe online w naszym sklepie

Nie zawsze mamy czas oraz chęci, by wybrać się do sklepu stacjonarnego po niezbędne artykuły biurowe. Często tez przerażają nas kolejki i konieczność wyszukiwania niewielkich przedmiotów do biura w zwykle rozległym markecie. Na szczęście artykuły biurowe mogą Państwo nabyć dziś także online bez wychodzenia z domu! Nasz sklep internetowy jest bardzo prosty i intuicyjny w użyciu, dzięki czemu nie będą mieli Państwo żadnego większego problemu ze znalezieniem potrzebnych artykułów. Wszystkie oferowane przez nas produkty są dokładnie posegregowane w kategorie. Dzięki prostej wyszukiwarce, a nawet możliwości sortowania wyników po cenie i nazwie producenta szybko znajdziesz artykuły biurowe, których szukasz i potrzebujesz. Podczas zakupów w naszym sklepie oferujemy wygodne, szybkie i co najważniejsze — bardzo bezpieczne formy płatność. W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszymi pracownikami, którzy chętnie odpowiedzą na każde pytanie. 

Artykuły biurowe — co najważniejsze?

Poszukując podstawowego wyposażenia do biura na pewno nie można zapomnieć o kilku rzeczach. Chociaż wybór artykułów biurowych powinien być podyktowany także indywidualnym charakterem każdego biura (a więc dopasowaniem do najczęściej wykonywanych czynności), to jednak są rzeczy, które przydadzą się zawsze i wszędzie w pracy biurowej. Są to na przykład:

  • Klipsy biurowe — dzięki nim doskonale posortujesz bieżąca dokumentację. Klipsy zabezpieczają plik z dokumentami i nie pozwalają na przypadkowe rozdzielenie stosu dokumentów, który uszykowaliśmy. Może to być umowa dla klienta lub faktury. Magnetyczne klipsy biurowe możemy wykorzystać również na lodówce, gdzie zamieścimy najważniejsze informacje dla siebie, rodziny, czy pracowników. 
  • Nożyczki i noże biurowe — Nożyczek używamy zwykle krótko, ale ich brak jest w stanie dać się solidnie we znaki. Dlatego do biura warto wybrać biurowe nożyczki do papieru, które doskonale poradzą sobie w biurze z codzienną rutyną. 
  • Pojemniki i przyborniki na biurko — Bardzo ważna część wyposażenia każdego biura! Bez przybornika na biurku panuje chaos, jest on po prostu potrzebny, by długopisy, pinezki czy gumkę do mazania trzymać w jednym wyznaczonym miejscu — tuż pod ręką. Funkcjonalne pojemniki i przyborniki na biurko uporządkują przestrzeń na biurku, dzięki czemu będzie nam się lepiej pracować, a samo miejsce pracy będzie wyglądać profesjonalnie i bardziej schludnie. 
  • Wizytowniki — Pełna profesjonalność to także wizytówki pod ręką. Szczególnie jeśli przyjmujemy interesantów, czy klientów i chcemy dobrze wypaść lub przekazać do siebie kontakt. Dzięki wizytownikom nasze wizytówki będą znajdować się w widocznym i wyznaczonym miejscu, co z pewnością ułatwi ich przekazywanie osobom zainteresowanym. W końcu szukanie wizytówki po całym biurze nie będzie profesjonalne. Etui na wizytówki również się przydaje w domu, czy w biurze do przeglądania wręczonych nam wizytówek.
  • Zszywacze — Bez zszywacza również ciężko odnaleźć się w biurze. Jest to wręcz jeden z atrybutów pracy biurowej. Jego obecność pod ręką ułatwia codzienną pracę i organizację dokumentów. Zszywki warto kupić w sporym zapasie, gdyż ich nagły brak może znacznie utrudnić pracę.

Wiele innych artykułów biurowych przydaje się każdego dnia, ale dużo zależy od specyfiki pracy konkretnego biura lub (jeśli kupujemy artykuły biurowe do domu) indywidualnych potrzeb. Metkownice, czy identyfikatory i całą resztę niezbędnych i pomocnych artykułów biurowych znajdą Państwo na naszej stronie.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Załóż konto
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (InPost Paczkomaty) już od 199,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl